Jag har bytt tak på "garaget" och således tillbringat mesta tiden på utsidan, men snart är det klart så jag kan flytta inomhus. Det står en gammal moppe o väntar på översyn....
Hehe, det är bra Magnus, sånt måste med göras! Jag är själv sugen på att smälla upp en friggebod.. Jag ska byta olja i min Norton, har tagit hem rak 50 olja.
Joo, fast vad jag förstår så tål inte vanliga multigrad oljor temperaturen som commando motorn utvecklar, och då blir en 20w50 en SAE 20 istället, därför tänkte jag köra på SAE 50 nästa sommar, så nu har jag köpt mig en bra monogradeolja som ska ha dom flesta av egenskaperna som finns i moderna oljor.
....å sånt blir mitt, garage verkstad till vänster, relax till höger o bostad över om det skulle bli sent;-) om jag nu bara kunde få fart på plåtslagaren....
/Magnus
härrejävlar. jag ger mig och bugar Bara att gratulera.
Samtidigt konstaterar jag att det är bra att bo på landet, eller hur Magnus?!
ser att ni haft snö!
Femtio, till att börja med. man får bygga högst 50 kvadrat utan bygglov om man bor utanför detalejrad stadsplan.
Bygget ska vara klart en vecka in i december. Kan troligen inte flytta in direkt eftersom golvet ska fixas klart och torka först. Har många flyttkartonger inne i huset för närvarande, därtill två hojar... (snäll fru)
Ahh, 50kvm är klart bra! Man kan aldrig få för stort, jag bor utanför stadsplanerat och jag får bara bygga 15kvm tack vare att jag bor i ett villaområde..
Här hemma har inget gjorts i garaget efterom inget garage funnits dit vi flyttat.
Men nu! Nu är bygget klart. Väggarn nymålade inomhus, så det enda som kvarstår innan den stora efterlängtade inflyttningen sker, är att behandla golvet.