Stora T-shirt tråden! OBS OBS ,, PM:a Kim.

Kim

Administrator
Jag vill ta tillfället i akt att citera Magnus J på forumet som skickade ett meddelande till mig för en stund sen.
Det är alltså han som har hjälpt mig ta fram t-shirt. Han har alldeles gratis ställt upp och vektoriserat våran logga samt Norton loggan. Så ett stort tack till Magnus!

"Jag tror nog det blir du som får ta beslutet hur det ska se ut i slutändan om det ska bli några tröjor , i annat fall är det risk för att diskussionen fortsätter och fortsätter...
Jag försökte driva attt ta fram en logga för en annan klubb för ett par år sen, det rann tyvärr ut i sanden pga. för mycket tyckande på forumet."(Jag bytte ut namnet på klubben så vi inte retar upp någon.)

Ni som faktiskt vill ha en t-tröja kan av detta förstå att krånglas det för mycket så kommer jag tröttna på att ta fram t-tröjor, jag har erbjudit att ta fram en pikétröja som alternativ med endast en liten logga på bröstet för att kunna ha nånting att välja på.

Någon administratör har ändrat på bilderna i mina inlägg och det vill jag inte att man gör hur som helst, respektera detta.

Nästa års t-shirt kanske ser annorlunda ut, vi lär ju designa om dom ibland.

Per G

New member
Kim,
Det är ju alltid så att när man gör något så riskerar man att få kritik, låter man bli så klarar man sig.
Jag tycker att det är bra jobbat av er som lagt ner er tid på ta fram en t-shirt för klubbens medlemmar!

Det är ju samtidigt så att smaken är som baken så det kommer ju alltid att finnas önskemål om olika varianter men det kan vi väl ta under kommande år?

Hälsningar,
Per

Kim

Administrator
Tack alla vänner!

Det spelar ingen egentlig roll vad som är ändrat för jag har ändrat tillbaka nu, men jag tycker att mitt inlägg ska ingen annan gå in och ändra i helt enkelt.

Tord Ahlin

Administrator
Oh, shit. jag tror det är jag som är administratören. Sorry Kim. Jag får väl gottjöra på nåt sätt :oops: Ville ju bara hjälpa till.

Kim

Administrator
Vi kan ta den diskussionen IRL sen istället, inget vi behöver skräpa ner här med.

Jag är nog hemma hela dagen imorrn om du vill komma på en kaffe! Varning för barn dock! ;)

Kim

Administrator
Till er som köpt t-shirtar! Vänd ut och in och tvätta på lägsta temperatur så håller sig trycket lite längre! :D

Kim

Administrator
Tjena!
Om det är någon som vill ha t-shirt levererad till Djulö så funkar det för mig! Maila mig isåfall.

Mvh Kim