Stora T-shirt tråden! OBS OBS ,, PM:a Kim.

Kim

Administrator
Tjena!
T-shirtar är på G har pratat med tryckaren och vi kommer göra en första upplaga. Dom som är intresserade får mer än gärna hänga på!

Går även bra att kasta in en fråga i denna tråd alt. skicka ett PM eller e-post till mig!

Mvh Kim

Magnus Jönsson

Administrator
Toppen :D , väntar otåligt på mitt ex, det börjar ju bli sommar o ska bli skönt med nåt passande under skinnstället.
/Magnus

Kim

Administrator
Det kommer, det kan ni räkna med!
Träffade på tryckaren igår och han berättade att han inte fått mitt mail, så jag har mailat honom på nytt! Ska ringa honom nån dag med!

Mvh Kim

totta05

Member
Klart man beställer en; medium passar säkert denna slimma uppenbarelse. Finns det även till små barn? Skulle gilla att barnbarnet gick till förskolan vackert skrudad!
Häls från ett soligt Tjörn!
Gjert :D

Per G

New member
Jag ser fram emot min tröja (får väl fixa "King Dick" trycket själv, mycket ballare än "Snap-on" :D )

/Per

Kim

Administrator
Per G: Man måste ju ha King dick verktyg för att ha texten förstår du väl.. ;)

Per G

New member
King Dick verktyg borde vara standard om man kör Norton :D
Samma som HD åkarna "ska ha" Snap On.

/Per

Kim

Administrator
Härmed uppmanar jag alla som är intresserade i första batchen att maila mig namn, telefon, adress och storlekar!

Ska tydligen få ett smakprov inom en vecka är det sagt!

Mvh Kim

Kim

Administrator
Det kommer, jag vill bara ha koll på hur många intresserade vi har.. :)
Smakprovet borde komma nästa vecka!

Taylor

New member
Du får mitt svar när jag sett provet

Är det coola grejer så kan du räkna med mig :wink:

Robban

Member
Jag kan inte hitta dig i medlemslistan Kim, så jag får väl framföra mitt T-shirt-intresse så här i stället. Blir dom inte för dyra så köper jag gärna två stycken. Storlek XL tack.

Robban

Member
Det fanns ju fler än en sida medlemmar, eller det första man blir blind på är ögonen, så nu PM:ar jag dig Kim.

Kim

Administrator
Tjena grabbar och tjejer!
Skall få se första t-shirten imorgon, så fort jag har sett den så lägger jag ut bilder här!

"Den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge"

Mvh Kim

Kim

Administrator
Ursäkta om bilderna är trögladdade, dom är rätt stora för jag vill att ni ska se så bra som möjligt! Ryggtryck är ännu inte ordnat utan det blir på resten. så här ser framsidan ut i alla fall.

Jag har även fått pris på tröjorna i och med att det är ett stort tryck och flera färger så kostar dom 230kr/st(osäker på barntröjorna, dom blir nog lite billigare)

Digitalkameran001-20.jpg

Digitalkameran002-8.jpg

Kim

Administrator
Jag hade Tord med Norton som besökte mig här runt 12. Vi kom överens om att framsidan blev lite väl blaffig! Så vi minskar storleken på loggan något!

Mvh Kim