12,13,14/6 Årsmötet i Djujö Camping

Taylor

New member
Det var värst vad Tord stavar dåligt.

Kom till Årsmötet. Peter och hans Rockabilly-band spelar i partytältet vid entrén efter årsmötet ska det stå :D

Kolla in http://www.myspace.com/rumbleoutsweden

Per G

New member
Glöm inte att ta med myggstiftet, var många Norton entusiaster med förra året men det var ännu flera mygg :lol:

Per G

New member
Rak 40 olja borde ju klassas som manlig? Kan ju aldrig funka med "fjollig" multigrade :D

tr5

New member
Jag är inte säker på att vilken motorolja som helst hjälper mot mygg.

Den här, för invärtes bruk, är bra mot det mesta. :)

img_3442-225x300.jpg

Per G

New member
Ja, den gamla motoroljan skulle man kunna ta en rejäl dos av och gör man det ordentligt så klarar man sig bra utan myggolja :) :)

/Per

Per G

New member
Det är väl som vanligt när man beställer något, dvs det kan bli fel-leverans ibland.
Men det är långt till fredag och hinner nog ändra sig innan dess :D

/Per

Taylor

New member
Vi ska ju lira utomhus på lördan så det måste bli bra väder.

Åtminstone mellan 17 - 20

Tord Ahlin

Administrator
Nu så,Per. Din beställning är "solklar" Lördan verkar ljusna och all nederbörd är undanröjd, kvällen blir tom solig, hoppas hoppas. Fast varma tröjor gäller nog.

Per G

New member
Jag är inte helt nöjd med fredagsvädet, ser ut att bli riktigt blött. Lördag ser bättre ut men man vill ju komma fram fredag eftermiddag så att man inte missar fredags-ljuget i stugorna :D

camenius

Well-known member
Kommer ni redan under fredagen? Själv skrider jag förhoppningsvis in på min 16H under lördagens solsken (?). Är OTROLIGT åksugen, synd att det bara är cirka 10 mil till campingen.

Vilka andra träffar är inplanerade? Hos mig är Äppelbo självklart, hoppas även på BSA-träffen i Bankryd och Britannia i Norge (som jag idag inte vet vare sig var eller när den arrangeras).