12,13,14/6 Årsmötet i Djujö Camping

Robban

Member
Är man välkommen till Djulö på en Guzzi?
Gamle Svarten har ju gått och fått ledgångsreumatism på vevaxeln, så han vägrar göra tjänst förrän han fått en ordentlig renovering.
Hur hittar jag dit? Kommer från Tokholmshållet, och om vädret är ok tänkte jag titta in under lördagen.

Per G

New member
Robban,
Det blir nog mer än en Guzzi där så kom du!
Jag planerar att åka fredag eftermiddag via Enköping och väg 55 ner till Katrineholm. Det ska ju regna med start i natt och det ska förhoppningsvis avta till eftermiddagen och då drar jag.

Annars är det väl E20 och sedan 55.

/Per

Robban

Member
Tack för det Per. Som sagt om vädret blir ok så åker jag ner på lördag. Måste jobba på söndag så återfärden bli också lördag. Nu håller man tummarna för fint väder (åtminstone regnfritt)

AndersA

Member
Veckoplaneringen har spruckit så jag behövs här hemma. Å andra sidan blir det ju mer korv att dela på för er som kommer!!! Möjligtvis gör jag som Robban, försöker komma en stund på lördag. I annat fall - akta er för bilister och älgar på vägen!!

Kim

Administrator
Robban, åk E4.an ner till Nyköping och sen fortsätter du ner mot Norrköping och runt Jönåker nånstanns svänger du av på väg 216 mot Katrineholm. Inne i Katrineholm i den rondellen du kommer till skall du åka typ vänster mot Norrköping, sen kommer det skylt där det står Djulö Camping på vänster sidan ligger det i alla fall!

Taylor

New member
Jäkligt spännande det där med vädret :D

Nån som har ett skapligt partytält vi kan spela under så vi slipper kortis i stärkaren? :?

Kim

Administrator
Stor eloge till styrelsen och till Peters band för en trevlig blöt träff! Vädret var ju skapligt igår men idag fick vi minsann köra i regnet, jag klarade mig bra då jag hade skapligt regnställ! Satt och myste på sadeln hem, synd att det inte var längre att åka. ;)

Mvh Kim

Tord Ahlin

Administrator
Fram kom vi!
4_0_1.jpg

4_1_1.jpg

Mer bilder kommer senare under veckan i galleriet

camenius

Well-known member
Ja, stort tack Peter och alla andra!

Toppenbra helg, med mer folk och bättre väder än beräknat (gäller lördagens väder).

Söndagens överraskning med regn hela vägen hem gick att stå ut med. Vilket jag inte kan säga om de el-problem jag fick. Cykeln slutade ladda bland annat. Kom dock hem, blöt som en katt. Men vad gör det när man inte fryser.

Vi syns i Äppelbo, eller...?

Kim

Administrator
Tråkigt med el-problem.. Smeta lite vaselin i alla kopplingar i elsystemet så borde problemen minska!

Per G

New member
Jo, det regnade ju en del, typ alla 17,5 milen hem idag men Biltema regnstället stod emot och jag kom hem i det närmaste helt torr.

Litet regn får man stå ut med, vi hade ju fint på lördagen och det var ju en riktigt trevlig tillställning med härlig live musik, grillning och en massa kul folk.
Det var bra fredag kvällen också, inget vidare väder men vi som hade tagit oss dit hade en trevlig kväll ihop.

Det var riktigt blött såväl på dit- som hem-resan men Commandon fungerade perfekt hela resan, såväl maskin som elsystem.

/Per

Kim

Administrator
Per, verkar som om din och min interstate har gjort jobbet perfekt.. :D Jag var också nästan helt torr, till skillnad från mina bikerpolare.. ;)

Per G

New member
Min sadel ligger på tork i garaget, fortfarande blöt inuti.
Tändningslåset sköljdes tydleigen ur av allt vatten gnisslar nu som en osmord grind. I övrigt så var det problemfritt :D

/Per