Premiärrunda 2008

AndersA

Member
Jag fullkomligt älskar varenda snöflinga för tillfället! Toppen är fortfarande kvar hos Mick Hemmings och vevaxeln är inte balanserad ännu. Det lutar åt att jag får stoppa i 650:n igen så jag har nå´nting att åka på i sommar :cry:

Snö nu??!!! :shock: Det är verkligen ett avlångt land vi bor i. Själv kom jag precis hem efter en runda på några mil i solskenet...

tr5

New member
Bjarne Petersen skrev:
Snö nu??!!! :shock: Det är verkligen ett avlångt land vi bor i.

Eller brett!
Jag var en sväng (i bil) upp till dina nordliga breddgrader idag, fast på östkanten av landskapet .
På vägen fick jag uppleva både snö och utslagna vitsippor. :shock:
Härnere i syd glöder solen ikapp med utegrillarna.

Per G

New member
Nu kan jag inte hålla mig längre, till helgen ska det åkas även om det krävs montering av dubbdäck och snöplog :lol:

Per G

New member
Blev en liten sväng i helgen, så grymt kul det är :D
Nu när det är färdigskruvat, endast litet finjustering av förgasarna kvarstår, så hoppas jag att värmen kommer snart så att man kan få litet mil att prova ut grejorna man har skruvat på under vintern.

/Per

tr5

New member
Nu har jag också "gjort det" :)

Varmt och soligt väder idag. Jag tömde vevhuset på vad som samlats där i vinter och fyllde på ny olja i tanken. Hojen hoppade igång på tredje kicken, utan att jag behövde dränera förgasare eller utföra nåt annat pyssel överhuvudtaget. På med skinnställ o hjälm för en tur upp till macken. Bensin behövs ju alltid. En "liten stund" senare var jag hemma igen. Vid närmare kontroll på kartan hade jag kört åtta mil :shock:
Nu är det säsong.