Nä nu ska jag sova!
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #23 En ny en gammal" Varvid den äldre föredrar jag för gata. Titta på avgas dragningen på den gammle" INNANFÖR ramen, helt rätt!
En ny en gammal" Varvid den äldre föredrar jag för gata. Titta på avgas dragningen på den gammle" INNANFÖR ramen, helt rätt!
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #24 Micke Hailwodd på den berömda Ducatin som han vann med på Isle of Man! Vilken man! The Best?
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #26 Slagskepp! Fantastiska båtar, här Yamato el. Musashi, världens största med 46cm diam. granater!
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #27 Amerikanarna vann med större resurser men inte var det lätt. Notera torped bepansringen längs skrovet!
Amerikanarna vann med större resurser men inte var det lätt. Notera torped bepansringen längs skrovet!
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #28 Nä nu får vi lugna ner oss med ngt. fint, en sån vill jag ha!
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #29 Hund koja, isolerad som jag gjort till grannens hund. De var väl Off Topic? Bifogat 20230204_113717.jpg 913.4 KB · Visningar: 1
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #31 Här är ngn. som borde vara lycklig! Förutom den fina 635an, en Bauer 3 ser. Cabb!
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #33 Alltid tidlösa Triumph, som man drömde om i början, fin än i dag!
Bragfjord Well-known member 8 Feb 2023 #40 Men vad är det här? Att man kan krångla till det i den milda grad, för vad skulle vara bättre här, eller är jag dum i huvudet?
Men vad är det här? Att man kan krångla till det i den milda grad, för vad skulle vara bättre här, eller är jag dum i huvudet?