Aktiviteter 2024

Hans Jönsson

Active member
Dagens körning gick halvbra i början vi krysade igenom Lyon stor stad gps han inte riktigt med och många röda ljus väl utanför gick det betydligt bättre 7 gröna ljus på rad! Längst vägen tog vi givetvis fikapaus med bedårande utsikt. Och endast en pytteliten bit på motorväg
 

Hans Jönsson

Active member
I dag blev motsat körning från gårdagen mycket motorväg in till Tyskland fint väder dagen avslutades på ett gasthaus med god mat och dryck. Samt ett intimt rum till mig och frugan. Dubbel säng?
 

Bifogat

  • 20240613_190809.jpg
    20240613_190809.jpg
    2.2 MB · Visningar: 7

Hans Jönsson

Active member
Hemkomna utan några större problem enda som hände med nortonen var att jag tappade gummit till växelspaken på den sista etappen till Rostock och nu har vi vilat upp oss och tvättat av cykeln återstår att göra: en lista Monica skrivit upp :cautious: oljebyte, fett till hastighets mätar vajer kontrollera koppling samt att få transen oljetät m.m.
Ha en fortsatt skön sommar.
 

Magnus Jönsson

Administrator
Hemkomna utan några större problem enda som hände med nortonen var att jag tappade gummit till växelspaken på den sista etappen till Rostock och nu har vi vilat upp oss och tvättat av cykeln återstår att göra: en lista Monica skrivit upp :cautious: oljebyte, fett till hastighets mätar vajer kontrollera koppling samt att få transen oljetät m.m.
Ha en fortsatt skön sommar.
Härligt, välkomna hem! Ingen dålig tripp ni har gjort👏👏
 
Top