Årsmøte

vidar hjelm johansen

Active member
Vell hjemme etter et trivelig årsmøte/ treff.
Hilse til alle, da jeg ikke fikk tatt farvel med alle, da jeg dro i all hast etter frokost , for å prøve å slippe unna regnet.
Det gjorde jeg :cool:(y)
Vidar
 

camenius

Well-known member
Tack själv Vidar! Vi fick regn halva hemresan men allt gick bra. Årsmötet var riktigt kul. H en fin sommar Vidar så syns vi förhoppningsvis nästa år. Kanske till och med i Norge?
 
Top