Äntligen registrerade

Magnus Jönsson

Administrator
Ditt inscannade emaljmärke fungerar om det inte finns nåt annat, men finns det verkligen ingen vektorgrafik som underlag för dekaler eller vid tryck av Nortonisten?
/Magnus

Taylor

New member
Kim skrev:
Peter: Nemas problemas det kan jag ställa upp på!

Magnus: Vad är bra underlag? Jag har ett inscannat emaljmärke om det kan vara nåt? Peter kanske har nåt bättre underlag?

Mvh Kim

Jag har ett äkta emaljmärke :)

Tord Ahlin

Administrator
Taylor skrev:
Kim skrev:

Magnus: Vad är bra underlag? Jag har ett inscannat emaljmärke om det kan vara nåt? Peter kanske har nåt bättre underlag?

Mvh Kim

Det finns ett "äkta emaljmärke" redan inscannat, men Peter har du ett klistermärke? , Det skulle jag kunna skanna.

Taylor

New member
Tord Ahlin skrev:
Taylor skrev:
Kim skrev:

Mvh Kim

Det finns ett "äkta emaljmärke" redan inscannat, men Peter har du ett klistermärke? , Det skulle jag kunna skanna.

Nope. Det enda jag har är det som sitter på framstänkan

Fast. Jo. faktiskt. Jag har ett på en tidskriftsamlare för Norton-administration här hemma

totta05

Member
... till er entusiaster i styrelse och alla andra som får denna förening att vara och bli till vad den är! Som ny (?) medlem är ni vårt socker på gröten!

Hälsningar Gjert på Tjörn :D

Taylor

New member
totta05 skrev:
... till er entusiaster i styrelse och alla andra som får denna förening att vara och bli till vad den är! Som ny (?) medlem är ni vårt socker på gröten!

Hälsningar Gjert på Tjörn :D

Tackar :D

Kim

Administrator
Det lutar åt provtryck denna vecka av 5-10st t-shirtar.
Lägger ut bilder så fort vi har fått hem dom.

Mvh Kim

Per G

New member
Ja, jänke-produktsåkarna gillar ju att det står Snap-on och King Dick låter ju bra mycket manligare :D :D :lol:

/Per