Magnus Jönsson
Administrator
Ditt inscannade emaljmärke fungerar om det inte finns nåt annat, men finns det verkligen ingen vektorgrafik som underlag för dekaler eller vid tryck av Nortonisten?
/Magnus
/Magnus
Kim skrev:Peter: Nemas problemas det kan jag ställa upp på!
Magnus: Vad är bra underlag? Jag har ett inscannat emaljmärke om det kan vara nåt? Peter kanske har nåt bättre underlag?
Mvh Kim
Det finns ett "äkta emaljmärke" redan inscannat, men Peter har du ett klistermärke? , Det skulle jag kunna skanna.Taylor skrev:Kim skrev:Peter: Nemas problemas det kan jag ställa upp på!
Magnus: Vad är bra underlag? Jag har ett inscannat emaljmärke om det kan vara nåt? Peter kanske har nåt bättre underlag?
Mvh Kim
Jag har ett äkta emaljmärke
Tord Ahlin skrev:Det finns ett "äkta emaljmärke" redan inscannat, men Peter har du ett klistermärke? , Det skulle jag kunna skanna.Taylor skrev:Kim skrev:Peter: Nemas problemas det kan jag ställa upp på!
Mvh Kim
Jag har ett äkta emaljmärke
totta05 skrev:... till er entusiaster i styrelse och alla andra som får denna förening att vara och bli till vad den är! Som ny (?) medlem är ni vårt socker på gröten!
Hälsningar Gjert på Tjörn
Per G skrev:Glöm inte trycket med "King Dick" på ena ärmen