Vem är/blir först 2014?

camenius

Well-known member
God fortsättning på er alla! :upp
Eftersom jag -på grund av min stora lathet- inte tog mig ut i garaget i natt, har jag därmed inte dragit igång någon hoj och kört ens minsta lilla meter ännu. Kandiderar alltså ej till att vara "först ut".
Någon?

Magnus Jönsson

Administrator
Tack detsamma!
Jag har inte heller hunnit ut än men jag kanske var sist ut förra året? Kunde inte hålla mig igår em när solen sken igenom en liten stund, jag körde bara några km på grusvägarna här hemma eftersom asfalten och "saltslasket" inte torkat upp, men man får väl vara glad för det lilla? inte ofta det är mc-väder på nyårsafton och commandon startade på 3:e kicken.
God fortsättning!
/Magnus

Tord Ahlin

Administrator
God fortsättning på det fantastiska året 2014, jag har lyckats kört 3 gånger de 6 senaste dagarna. Förresten 'lyckats' var ett starkt ord, det har ju varit riktigt bra väglag, på eftermiddagen. Idag åkte knarren och jag till verkstaden för att borra en Arielcylinder, det blev ca 1,7mil. Så då vann jag? Det skall tydligen bli vinter snart säger prognoserna, så passa på vet ja.

camenius

Well-known member
Japp, Tord du är först! Grattis även till Magnus som blev "sist", fast först att bli sist..., eller... ja, du fattar. :D
Snö är på ingång på fredag, så man kanske skulle... satsa på att bli tvåa... eller nåt.