vår logga på fil

AndersA

Member
Nå´n som har loggan med skölden som eps eller någorlunda högupplöst bildformat? I så fall vore jag glad och tacksam ifall jag kunde få den.

Magnus Jönsson

Administrator
Tjena Anders,
jag har loggan digitalt eftersom jag ritade upp den för ett par år sen, har lämnat över den till styrelsen och får jag deras medgivande så skickar jag över den till dig.
Egentligen kanske vi kunde lägga upp lite sånt material här på sidan så medlemmar kan gå in och ladda ner vid behov, eller vad tycker ni?
Var kan vi i så fall ordna en plats på hemsidan att lägga detta?
/Magnus

Taylor

New member
Magnus Jönsson skrev:
Tjena Anders,
jag har loggan digitalt eftersom jag ritade upp den för ett par år sen, har lämnat över den till styrelsen och får jag deras medgivande så skickar jag över den till dig.
Egentligen kanske vi kunde lägga upp lite sånt material här på sidan så medlemmar kan gå in och ladda ner vid behov, eller vad tycker ni?
Var kan vi i så fall ordna en plats på hemsidan att lägga detta?
/Magnus

Jag ser inget hinder till att du skulle dela ut filen med loggan.

Tord kanske kan ordna ett bra ställe att lägga upp sånt material på (om det finns serverutrymme).

AndersA

Member
Jag tror inte heller att det skulle ställa till någon skada om den går att komma åt "offentligt" snarare reklan för klubben. Jag skall ha den på räsern så det finns iofs en viss risk att jag gör klubben till åtlöje -blir det för mycket blåflagg får jag väl skrapa bort den..........
Magnus;
kan du maila den till mig?

Kim

Administrator
Tjena!
Låter som en bra idé Jönsson!

Det är du som beslutar i och med att det är du som gjort materialet.

Mvh Kim

Magnus Jönsson

Administrator
Hej,
jag mailar över några filer till Anders, materialet anser jag inte vara mitt utan klubbens, jag bara fixade till det.
/Magnus