Västkustträffen 24-26 Maj 2013

Per G

New member
Enligt uppgift från organistören, Anders Planefeldt, så blir det 24-26 Maj.

Per

Per G

New member
Nytt för i år är att vi nu har bjudit in NOC UK att deltaga.
Bara att hoppas att vi får några pint-drickande besökare :)

Hälsningar,

Per

camenius

Well-known member
Vilka kommer? Jag räknar i alla fall med att komma.
Anders brukar ju beställa bra väder. Han har säkert gjort så även i år.

camenius

Well-known member
Kul! Då blir vi tre norrifrån, men anar att vi även kan få sällskap av ett gäng från 08.

Tord Ahlin

Administrator
Är det någon som vet om det kommer några från NOC?

Dom har lagt ut en "annons" angående detta tillfälle. http://www.nortonownersclub.org/events/sweden-rally-1

Om någon av oss vet så skriv.

Per G

New member
Vi har fått förfrågningar från NOC UK men jag vet inte om de har bokat in sig eller ej.

Kul att se att så många verkar vara på G att åka. Jag har själv skrivit in det i kalendern men har en armbåge som "stökar" så vi får se hur det blir. Testade några mil igår, kändes ok när jag åkte men fick litet känning efter :(

Hälsningar,

Per

krister

Member
Hej
Jag har tänkt att komma troligtvis i bil då jag håller på med att registrera commandon till svensk igen och i skrivande stund vet jag inte hur lång tid det tar innan mc:n blir roadlegal .

Vänligen Krister
PS man kan ju ta mc dynan och lägga i förarsätet på bilen DS

Tord Ahlin

Administrator
Per G skrev:
Vi har fått förfrågningar från NOC UK men jag vet inte om de har bokat in sig eller ej.

Kul att se att så många verkar vara på G att åka. Jag har själv skrivit in det i kalendern men har en armbåge som "stökar" så vi får se hur det blir. Testade några mil igår, kändes ok när jag åkte men fick litet känning efter :(

Hälsningar,

Per
- Per,Ta bilen isf
Och även ni andra -Vilken dag pratar vi om att åka på, Fredan eller Lördan? Jag gissar att vi pratar om Fredan förstås. Det innebär en del extra ledighet från knoget :)