vidar hjelm johansen
Active member
Hei igjen og fortsatt god sommer
Nå har jeg vært i Italia i nesten 3 uker.
Før jeg dro bestilte jeg ny stator.
Da jeg kjørte hjem fra Vestkyst treffet mistet jeg mye av ladingen.
Det så jeg så fint på min eminente battery status monitor som jeg kjøpte fra Goffy for flere år siden.
Den skifter gradvis farge etter som spenningen synker. Jeg trodde først det var den som det var noe galt med, men dt var det ikke
.
Ny stator lå å ventet på meg når jeg kom hjem fra Italia, så da var det bare å åpne transen :mrgreen:
Som dere ser var det ikke monitoren det var noe galt med.
Ikke vet jeg hva som er årsaken , men det så ikke pent ut der inne
Statoren var smeltet / brent, men rotoren var like fin når jeg fikk gjort den ren, og pusset den litt.
Legger ved et par bilder til i en ny melding, det skjer så mye rart her når jeg legger til flere
Vidar
Nå har jeg vært i Italia i nesten 3 uker.
Før jeg dro bestilte jeg ny stator.
Da jeg kjørte hjem fra Vestkyst treffet mistet jeg mye av ladingen.
Det så jeg så fint på min eminente battery status monitor som jeg kjøpte fra Goffy for flere år siden.
Den skifter gradvis farge etter som spenningen synker. Jeg trodde først det var den som det var noe galt med, men dt var det ikke
Ny stator lå å ventet på meg når jeg kom hjem fra Italia, så da var det bare å åpne transen :mrgreen:
Som dere ser var det ikke monitoren det var noe galt med.
Ikke vet jeg hva som er årsaken , men det så ikke pent ut der inne
Statoren var smeltet / brent, men rotoren var like fin når jeg fikk gjort den ren, og pusset den litt.
Legger ved et par bilder til i en ny melding, det skjer så mye rart her når jeg legger til flere
Vidar