Aha, då förstår jag, tyckte det var lite långsökt med en resa...
Det finns ett 25-tal hybrider i Sverige, kanske upp mot 30, de flesta är P11
r.
Totalt tillverkades 7 500 hybrider: 5 000 från den så kallade G15-serien (1963-1967). De flesta med Nortonlogo, men även några Machless och ett fåtal AJS.
De andra 2 500 exen är P11 (kom i tre olika varianter om jag minns rätt)1967-1968.
Delar som kan var svåra att hitta torde vara sidpaneler,dyna, trans och kanske tank samt en och anna smådel. I övrigt är det visst Norton och Matchlessdelar. Ram fanns ju i lådan och motor är ju en "standard" Atlas.
Kanske att sparka in öppen dörr, men:
Är det inte skit i lådan, kan det vara värt ett köp beroende på vilka delar som saknas, men kolla så du kan fixa rätt exportpapper (annars blir inreggning i sverige lite jobbig) och räkna in frakten (som om du undviker flyg, kanske kan bli rimlig.)