Norton Commando till salu

Bernd Sörensen

New member
Hallo, ich habe sehr großes Interesse an deiner Norton.
Ich komme aus Flensburg in Deutschland nahe der Dänischen Grenze.
Ich habe über 20 Jahre Norton Commando gefahren, leider musste ich die Norton vor ca.10 Jahren verkaufen.
Nun ist es an der Zeit wieder Norton zu fahren. Gern würde ich einen Termin machen um Persönlich vorbeizukommen.
Ich würde mich sehr freuen wenn ich von dir hören würd.

Med venlig hilsen fra Flensborg
Bernd Sörensen

Rodeking99

New member
Hallo, ich habe sehr großes Interesse an deiner Norton.
Ich komme aus Flensburg in Deutschland nahe der Dänischen Grenze.
Ich habe über 20 Jahre Norton Commando gefahren, leider musste ich die Norton vor ca.10 Jahren verkaufen.
Nun ist es an der Zeit wieder Norton zu fahren. Gern würde ich einen Termin machen um Persönlich vorbeizukommen.
Ich würde mich sehr freuen wenn ich von dir hören würd.

Med venlig hilsen fra Flensborg
Bernd Sörensen
Iam sorry i don't speak German.
MVH Thomas

Google översätter:
"Hej, jag är mycket intresserad av din Norton.
Jag kommer från Flensburg i Tyskland nära danska gränsen.
Jag har kört Norton Commando i över 20 år, tyvärr var jag tvungen att sälja Norton för ca 10 år sedan.
Nu är det dags att köra Norton igen. Jag skulle vilja boka tid för att komma förbi personligen.
Jag skulle vara mycket glad att höra från di
g."

Bernd Sörensen

New member
Hi Thomas, tak for svaret. Mit håb var at du bor i nærheden fra Helsingborg eller Malmö og omegn.
Stockholm er fra Flensborg ca.1000km for en tur det vil sige jeg bliver nød til at køre næsten 2000 km. det koster mange penge og tid, jeg tænker at jeg ikke kan nå det på 1 dag frem og tilbage. Jeg er nødt til at tænke over om det hele er økonomisk rentabelt for mig.
Jeg er stadig interesseret i din Norton, men jeg har brug lidt mere tid. Så snart alt er klart for mig, kontakter jeg dig.
med venlig hilsen
Bernd Sörensen