Hej! Finn fem fel 
Är helt novis när det gäller skruvande av Norton. Jag ska byta topplockspackningen då den blåstes i sommras.
Jag har lite funderingar vad som ska sitta i alla dessa "tomma" gängade hål på toppen som jag upptäckte nu när jag plockade bort tanken?
Sen har jag väldiga vibrationer strax över 3,400 rpm.. helt omöjligt att köra utan att händer domnar av.. Några ideer kring detta? Måste erkänna att den inte är ett dugg kul att köra :-( Kan detta ha med avsaknad av bult till övre motorfästet? Har en Triumph T120 -68 Morgo som är löjligt vibrationsfri i jämnförelse..Samt vilken gängtyp är denna motorbult? har testat Unc, unf och t om metriskt. Svårt att använda gängtolken i invändig gänga.
Tacksam för svar
Patrik
Är helt novis när det gäller skruvande av Norton. Jag ska byta topplockspackningen då den blåstes i sommras.
Jag har lite funderingar vad som ska sitta i alla dessa "tomma" gängade hål på toppen som jag upptäckte nu när jag plockade bort tanken?
Sen har jag väldiga vibrationer strax över 3,400 rpm.. helt omöjligt att köra utan att händer domnar av.. Några ideer kring detta? Måste erkänna att den inte är ett dugg kul att köra :-( Kan detta ha med avsaknad av bult till övre motorfästet? Har en Triumph T120 -68 Morgo som är löjligt vibrationsfri i jämnförelse..Samt vilken gängtyp är denna motorbult? har testat Unc, unf och t om metriskt. Svårt att använda gängtolken i invändig gänga.
Tacksam för svar
Patrik