vidar hjelm johansen
Active member
Hei
Nå er endelig jula over, og det er lov å gå ut i garasjen igjen
Jeg kjøpte meg min egen julepresang i år, og det ble tilfeldig vis noe Norton greier...
Jeg kjøpte Smith`s nye elektroniske spedo og tacho.
Jeg skal nå begynne å kople dem opp og deretter prøve og kalibrere og justere så de viser riktig. Er litt spent på det, jeg syntes prosedyren for å kalibrere speedometeret virket komplisert :?:
Så til det jeg egentlig lurte på..
Skal bytte kjeden i år. ser at Biltema har flere forskjellige. Jeg vet ikke hvilken dimensjon , eller hva benevnelsen er på de vi bruker på våre sykler ?
Hva med kvaliteten ?
Hvis Biltema har dimensjonen, har de kvaliteten?
Ellers ser jeg fram til et nytt år og mye moro med Nortonen og til
Vestkust treffet. Så for vi håpe det kommer flere fra Norge, det blir litt slitsomt med bare Svensker :motorcycle:
Vidar
Nå er endelig jula over, og det er lov å gå ut i garasjen igjen
Jeg kjøpte meg min egen julepresang i år, og det ble tilfeldig vis noe Norton greier...
Jeg kjøpte Smith`s nye elektroniske spedo og tacho.
Jeg skal nå begynne å kople dem opp og deretter prøve og kalibrere og justere så de viser riktig. Er litt spent på det, jeg syntes prosedyren for å kalibrere speedometeret virket komplisert :?:
Så til det jeg egentlig lurte på..
Skal bytte kjeden i år. ser at Biltema har flere forskjellige. Jeg vet ikke hvilken dimensjon , eller hva benevnelsen er på de vi bruker på våre sykler ?
Hva med kvaliteten ?
Hvis Biltema har dimensjonen, har de kvaliteten?
Ellers ser jeg fram til et nytt år og mye moro med Nortonen og til
Vestkust treffet. Så for vi håpe det kommer flere fra Norge, det blir litt slitsomt med bare Svensker :motorcycle:
Vidar