A
Anonymous
Guest
Jag har ett tag tills det är dags att skruva på avgassystemet, men jag vet redan nu att jag har ett litet bekymmer. För 25 år sedan var det ingen som klagade på att man inte hade insatser i ljuddämparna. Det var inte jag som tog ut dom, men det blir härligt mycket ljud! En gång räddade jag en polare på en Laverda SF 750 som stod och diskuterade ljudnivå med en MC-polis. Polisen tappade liksom argumenten och stoppade ner blocket när jag brände förbi. Som sagt, 25 år sen och det är preskriberat och jag har kanske blivit lite mer omtänksam mot omgivningen.
Kan man få tag på lösa insatser till de klassiska reversed cone? Jag vill definitivt ha den modellen, men jag har ingen lust att köpa nya. Det är både dyrt och kommer att skära sig mot resten av hojen. Målet är att grejerna ska vara i ordning tekniskt, men det ska inte se nytt ut.
Kan man få tag på lösa insatser till de klassiska reversed cone? Jag vill definitivt ha den modellen, men jag har ingen lust att köpa nya. Det är både dyrt och kommer att skära sig mot resten av hojen. Målet är att grejerna ska vara i ordning tekniskt, men det ska inte se nytt ut.