En kompis fixade den här till mig, rätt snygg? tröjan alltså :lol: Ha en skön helg! /Magnus
Magnus Jönsson Administrator 13 Feb 2015 #1 En kompis fixade den här till mig, rätt snygg? tröjan alltså :lol: Ha en skön helg! /Magnus
Magnus Jönsson Administrator 13 Feb 2015 #2 ...och jag har fortfarande svårt att ladda upp bilder, får meddelandet att de är för stora. denna sparade jag om och förminskade men den visas ändå allt för stor här i tråden tycker jag.. /Magnus
...och jag har fortfarande svårt att ladda upp bilder, får meddelandet att de är för stora. denna sparade jag om och förminskade men den visas ändå allt för stor här i tråden tycker jag.. /Magnus
K Kim Administrator 1 May 2015 #3 Hmm konstigt.. Tror det fungerar smidigare att köra via photobucket och ta den mig länken man får där, brukar funka mycket bra!
Hmm konstigt.. Tror det fungerar smidigare att köra via photobucket och ta den mig länken man får där, brukar funka mycket bra!
Magnus Jönsson Administrator 2 May 2015 #4 Men varför behöva använda ett "mellanprogram"? Det gör jag aldrig annars... blir omständigt.