God Jul och Gott Nytt År

krister

Member
Vill på detta sätt önska alla bekanta och obekanta en God Hjul och Gott Nytt År .
I dag genomfördes det traditionella " NisseRally" i Torrevieja ,det är ett välgörenhets-rally som arrangeras av en Paul ,en Norrman i sammarbete med Torrevieja International Bikers

133_DSC01329_1.jpg

Det börjar med anmälan kl 10:00 och en avgift på 18e som inkluderar fika på tre stopp och mat på fjärde stoppet

133_DSC01336_1.jpg

1:a stoppet i San Miguel

133_DSC01337_1.jpg

Det går att använda en Mc på många vis

133_DSC01347_1.jpg

efter en dags snurrande och vinkande på gatorna i Torrevieja och dess omnejd så kurrar magen tom ,lite påfyllning i ungefär 70 magar och lotteriförsäljning till förmån för Canserjuka barn på Lasarrettet i Torrevieja

God Jul önskar Krister T

camenius

Well-known member
God Jul själv!
Det är varmt,soligt och skönt även i Väserås.
Det är varmt, soligt och skönt även i Väserås.
Der är varmt, soligt och skönt även i Väserås.
Jag vidhåller: Reality is merely an illusion, although a very persistent one."
:D
Välkommen till Featherbed Meadows och värmen när du kommer till sveas land!

camenius

Well-known member
Vem blir sist att ta en tur i år (här i landet *L*)? Har alla ställt in hojen för i år?
Jag räknar med att åtminstone köra någon kilometer till innan jul, enbart för "grejen" attt det är kul och kanske för att bevisa för mig själv vilken nörd jag är. Å sen ska jag byta oljan i 650:n, det är inte gjort än.
Att starta en av hojarna och rulla nån meter är en självklarhet sista december, eftersom vi ska fira åravslutet hemma.

6_annons_Vinterolja_1932_2.jpg

Magnus Jönsson

Administrator
Jag har nog planerat nån liten tur till i år, men när man tittar ut och tittar på Kristers bilder :roll: , kände plötsligt av den berömda svenska avundsjukan.
/Magnus

Kim

Administrator
Blir väl lagom till Jul med en tur, snön brukar ju inte ligga kvar i alla fall.. :)