tr5
New member
Jag har en 71:a roadster med 850-rör som satt på när jag köpte den. Passformen är lite si och så, det är stort avstånd mellan avgasrör och ramrör under motorn.
Nu har jag problem med markfrigången när jag svänger :twisted: och skall ha tag i nya rör. S-rör är naturligtvis det optimala när det gäller markfrigång, men jag vill nog ändå ha nedlagda rör.
Norvil har både "standard" och "production racer". Hur skiljer sig produktionsracerns rör från standard? På bilderna ser de lika ut.
Alla erfarenheter av olika tillverkares passform mottages tacksamt. Jag söker som sagt rör som sitter långt in och högt upp under hojen.
Nu har jag problem med markfrigången när jag svänger :twisted: och skall ha tag i nya rör. S-rör är naturligtvis det optimala när det gäller markfrigång, men jag vill nog ändå ha nedlagda rör.
Norvil har både "standard" och "production racer". Hur skiljer sig produktionsracerns rör från standard? På bilderna ser de lika ut.
Alla erfarenheter av olika tillverkares passform mottages tacksamt. Jag söker som sagt rör som sitter långt in och högt upp under hojen.