Årsmöte 2012

Hans Jönsson

Active member
Hej alla.
Eftersom vi har jubeleum nästa år kan vi väl hitta på något extra trevligt till årsmötet. Ett litet förslag som jag har är att bjuda in likasinade klubbar(BSA Triumph med flera) till en mc-träff samtidigt med vårt årsmöte. Då kanske vår emeneta ordförande kan trumma ihop ett rocka Bily band då vi vet att han utövar dena konstform också. Ja eller något annat kan vi väll hitta på men det bör väl gjöras nu för snart är det väl vår??
Ha det gott alla.
Mvh/ Hans

Taylor

New member
Nja. Nåt Rockabilly-band kan jag inte dra ihop igen.

Vår sångare och andregitarrist och jag har dragit ihop en duo och spelar bara Beatles på akustiska gitarrer.

Däremot så kan jag få dit ett Bluegrass-band från Karlskoga.

Kolla in: http://www.mandolinhörnan.com/index7.htm

(hela länken måste kopieras och klistras in i adressfältet)

Men då måste jag ha besked om det ganska snart.

Vad säger ni andra?

Per G

New member
Musik är ju alltid trevligt men jag vet inte om intresset hos klubbmedlemmarna var särskilt stor vid senaste spelningen. De var endast ett fåtal som lyssnade. Litet Beatles uppe vid stugorna kunde vara trevligt.

Kanske vi kunde spendera en större slant på kvällsmaten, gå upp ett par klasser och grilla/fixa något mer än korv?
Kanske en sill-middag med tillbehör :?:

Per

Taylor

New member
Per G skrev:
Musik är ju alltid trevligt men jag vet inte om intresset hos klubbmedlemmarna var särskilt stor vid senaste spelningen. De var endast ett fåtal som lyssnade. Litet Beatles uppe vid stugorna kunde vara trevligt.
Per

Visst. Vi har låtar för minst 2 1/2 timmes spelning, men jag vet inte om det skulle uppskattas av alla.

"uppe vid stugorna" sa du. Vem ska fläkta bort alla mygg då när vi har händerna fulla med strängar och plektrum? :(

Tord Ahlin

Administrator
Jag kan vifta mygg. -Ducka huvet bara Peter , Vi får väl installera mygg-Appen allihopa i mobilerna.

AndersA

Member
Myggen kan väl inte bli något problem, var det inte Beatles som uppfann headbanging utan att veta vad det hette. Låt bara luggen växa....

Taylor

New member
Vilket är bäst?

En visafton med Beatles-musik eller Blusgrass och Country där det svänger så det är svårt att sitta still?